Мнения и коментари за Хотел Феникс-Созопол

Созопол
ул. Ропотамо 29
Моля изчакайте...

Описание на бизнеса: Хотел Феникс е открит 2010г. Построен е на самият плаж Хармани, в северния му край. Хотелът разполага с 30 уютни стаи и 4 луксозни апартамента и панорамен асансьор. Всички стаи разполагат с ТV, мини-бар, климатик, internet, а баните със сешоар. Основната част от стаите имат прекрасна панорамна гледка към морето и залив Хармани. Закуска в стаята съч...

16 коментара за Хотел Феникс-Созопол

Сортирай по: Време Оценка

Георги

Май 24, 2016

Мястото е отвратително. Най-гадното където сме стъпвали. Един дебил на рецепция само лъже и заплашва хората.Бяхме 6 човека. Излъгаха, че имат паркинг към хотела. нямат! отидохме нямаше свободни стаи за всички в 16ч. Уж почиствали. Върнахме се след 2ч, оказа се че за нас стая няма. Пратиха ни в друг хотел. Казаха "елате утре в 12, всичко ще е готово". Отидохме на другия ден в 12, накараха ни се, че отиваме рано и ни казаха 18ч. Скарахме се и ни изгониха и нас и другите хора, които вече бяха настанили, защото се застъпили за нас. Техните стаи бяха мръсни - изгнили врати на баните, мухъл в баните, мухъл в стаите. Имаше заплахи "Ще викна момчетата от Бургас, ще ви заровим на плажа". Дремело им за нас, имало предостатъчно руснаци, които искали да се настанят там, а и плащали повече!

Milcheva

Стара Загора

Юли 24, 2015

Здравейте на всички! Досега не съм писала коментари, но за този ужасен хотел реших да напиша...това е най-ужасното място на което съм била - неподдържан хотел(разбити дръжки на вратите, разлепени кантове по мебелите, криви плафониери, мръсна и зацапана"рецепция", кабелна със снежинки и т.н)
Но това, което най-много ме ядоса е непрофесионалното отношение, надменното поведение на момчето, което се представя за собственик и не спазените обещани условия - ако попитате леглата на какъв принцип са - две събрани на едно или тип спалня и ви кажат, че са тип спалня - ЛЪЖАТ!Ако ви кажат, че ресторанта е в хотела-ЛЪЖАТ!(Ресторанта е едно бистро, намиращо се на около 150-200 м от хотела,което стои като кръпка на фона на всички останали заведения там. Ако ви уверят, че няма да имате проблем с музиката до 3-4 часа сутринта -ЛЪЖАТ!Ако ви кажат, че имате избор от меню, което е задоволително и достатъчно-ЛЪЖАТ!(Само ще вметна, че аз преотстъпвах и своята порция на мъжа ми, за да може да се нахрани, защото не мисля, че един мъж може да се нахрани със 150 грама). Нямаше дистанционни и сушилници в стаите, но ни бяха предоставени сред изричното ни желание.Единственото хубаво нещо беше гледката към морето, за която по оферта се плаща 10 лв повече, но аз бих казала, че цялата сума, която сме платили е само за тази гледка, защото нищо друго не беше на ниво!
НИКОГА НЕ БИХ ПОВТОРИЛА ПОСЕЩЕНИЕ В ТОЗИ ХОТЕЛ И НЕ ГО ПРЕПОРЪЧВАМ НА НИКОЙ, КОЙТО ОЧАКВА ДОБРА ПОЧИВКА ЗА БЛИЗКИТЕ СИ И НЕГО САМИЯ!

Октомври 01, 2014

Лъжат за резервациите или ги дублират, може да останете на улицата,както се случи с нас на 28.08.2014г. в 20:00ч. след постоянното уверяване на управителят,че всичко е наред!

ГЕОРГИЕВА

Бяла(обаст Варна)

Септември 11, 2014

НИКОГА И ПО НИКАКЪВ ПОВОД НЕ БИХ ПОСЕТИЛА И ПРЕПОРЪЧАЛА ОТНОВО ТОВА ПОДОБИЕ НА ХОТЕЛ!

Юли 09, 2014

Здравейте, не мога и не искам да повярвам, че този хотел продължава да работи и да предлага услуги!!! Отвратително е там и много ми се иска колкото си може повече хора да разберат това. И още повече съм разочарована от сайта на rio.bg, че продължава да работи и рекламира този хотел при положение, че ги информирах за проблемите там(бях си купила ваучери за този хотел чрез тях). Хора не ходете там не си губете нервите, времето и парите!!!!

Коментара е: Полезен (3) | Забавен (0) | Лъжлив (0)
NIKOL

Брой коментари 12

NIKOL Facebook NIKOL

Юли 08, 2014

ТОВА ПОДОБИЕ НА ХОТЕЛ Е НАЙ-УЖАСНОТО МЯСТО В БЪЛГАРИЯ, КЪДЕТО СМЕ СТЪПВАЛИ СЪС СЕМЕЙСТВОТО МИ. И ПОВЯРВЯЙТЕ МИ - НИКОГА ПОВЕЧЕ НЯМА И ДА СЕ ПОВТОРИ. НЕ ГО ПОЖЕЛАВАМ И НАЙ-ЛОШИЯ МИ ВРАГ.

СЧУПЕНИ МЕБЕЛИ И УЖАСНОТО ОТНОШЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА Е САМО МАЛКА ЧАСТ ОТ УЖАСА, КОЙТО ВИДЯХ!!!!!!

ТРЪГНАХМЕ СИ ВЕДНАГА СЛЕД НАСТАНЯВАНЕТО - ПАРИ РАЗБИРА СЕ НЕ НИ ВЪРНАХА. НО ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ БИХМЕ ОСТАНАЛИ ТАМ, ЗА ДА СИ РАЗВАЛИМ ЦЯЛАТА ПОЧИВКА!

САМО МЕ Е ЯД, ЧЕ НЕ ГИ ПРОЧЕТОХ ПРЕДВАРИТЕЛНО!

Коментара е: Полезен (3) | Забавен (0) | Лъжлив (0)
Marya

Пловдив

Юли 07, 2014

Не ходете там!Всичко е счупено и развалено,стаите миришат на мухъл и от тавана в баните тече мръсна вода,персонала е отвратителен!

Коментара е: Полезен (2) | Забавен (0) | Лъжлив (0)
Jenny Ivanova

Юли 03, 2014

Отвратителен хотел и отвратително обслужване - това е най-малкото, което мога да кажа за това място! Когато направих резервацията, ги попитах специално има ли къде да си паркираме колата, отговорът беше "Оо да, няма никакъв проблем, има места срещу хотела, има обществен паркинг наблизо ... когато отидохме се оказа, че срещу хотела има заведения и магазини, а т.нар. обществен паркинг е общински с месечен абонамент. Попитах човека на рецепцията къде да паркираме и с изключително нагъл тон получих отговор "Че където си намерите" ....!!! Стаята беше мръсна, в банята миришеше на мухъл, таванът беше пропаднал и течеше вода, душът беше развален, телевизорът беше развален, асансьорът се разваляше непрекъснато, а на персонала изобщо не му дремеше за проблемите! Предлагат храна по стаите, която е толкова гнусна, че само при вида й губиш апетит..! Моят призив е не ходете там, ще останете безкрайно разочаровани!

Коментара е: Полезен (1) | Забавен (0) | Лъжлив (0)
Юли 03, 2014

Отвратително отношение на въпросния господин!
По телефона, който е даден за контакти се обадих преди месец за резервация, като беше и дадено и капаро. Идва уговорената дата, но въпросния господин ни каза, че не може да ни приеме, при положение, че сме се обадили 3 дни по-рано и сме отишли на мястото в 10,30ч, той ни каза да изчакаме до 14ч. Тогава той ни съобщава, че не може да стане настаняването.
Защо трябваше да ни кара да чакаме когато можеше да ни го съобщи още с обаждането по телефона преди 3 дни или сутринта когато отидохме????? Това е пълна подигравка!!!
Не знам как да стигне тази информация до повече хора за да не останат разочаровани и да не си губят нервите и времето?
Имам чувството, че само си пишем по тези сайтове за мнения, но резултат никакъв. Този човек трябва да понесе някаква отговорност пред хората, които предварително са си платили уж да имат запазено място за почивката си.
Дано повече хора го прочетат това и да не се доверяват на хотел Феникс в гр. Созопол.

Коментара е: Полезен (2) | Забавен (0) | Лъжлив (0)
rainbow_17@abv.bg

Брой коментари 2

Юни 26, 2014

Там нет слов, чтобы описать свой ​​опыт в этом отеле .. моя оговорка, сделанная месяцами ранее, видимо, не распространяются на нагло вредоносный владельца. Абсолютно вульгарных, оскорбительных, расточительной поведение, он сказал мне, что не было никакого заказа .. неоднократно просил, чтобы мы уехали и угрожали физической расправой. Я позвонил 112, и они пришли полиция
.. гарантируется мою безопасность, мою жену и мою семью. Я советую вам - никогда не ступит в нем, как в отеле, это для вашего же блага

Коментара е: Полезен (4) | Забавен (0) | Лъжлив (0)
|<<12>>|

Напишете коментар за Хотел Феникс-Созопол

Оценка
1 2 3 4 5
Оценка 1: Лошо Оценка 2: Поносимо Оценка 3: Добро Оценка 4: Много добро Оценка 5: Отлично

Вашето мнение или коментар
Вашите мнения и коментари помагат на другите да разберат къде хората са загрижени за собствения си бизнес.

Не забравяйте да пишета собствените си мнения или да коментирате отговорно.
  нагоре ⇑

Последни мнения и коментари

Април 13, 2024

Доволен съм! Бих поръчал отново в този магазин....

Март 29, 2024

За пореден път - страхотни са! Бърза доставка и букетът беше по-хубав ...

Февруари 14, 2024

Изключително некоректни търговци, продаващи китайски боклуци. Поръчахм...

Януари 15, 2024

Ако искате Митко да ви събере парите, да направи мърляви изпълнения, и...

Януари 06, 2024

1. Незаинтересовани 2. Неадекватни 3. Мърлячи Силно НЕ препоръчвам......